Windows 10 Orjinal Yapma 2022

Windows 10 Orjinal Yapma içeriğimizde programsız bir şekilde en güncel yollarla Windows 10 işletim sisteminizi nasıl özgün duruma getirebileceğinizi anlatacağız. Windows 10 Orjinal Yapma prosedürü son derece kolay bir prosedür olmakla eş güdümlü bunun amacıyla harici bir programa lüzum bulunmamaktadır. CMD yani komut istemcisi sayesinde Windows 10 işletim sistemi orijnal duruma getirebilmektedir. KMSpico gibi yazılımlar amacıylade ciddi tehlikeler bulundurduğu amacıyla bu yazılımların kullanılmasını mutlaka tavsiye etmemekteyiz.

Windows 10 Orjinal Yapma CMD 2022

Windows 10 Orjinal Yapma işlemini yapabilmek amacıyla ilk önce Windows 10 işletim sistemimizin versiyonunu öğrenmeniz gerekmektedir. Bunun amacıyla masaüstünde tespit edilen “Bilgisayarım” simgesine sağ tıkladıktan sonra “Özellikler” penceresini açın. Yukarıda yer alan resimde de görüldüğü gibi sahip olduğumuz işletim sistemi “Windows 10 Pro” işletim sistemidir. Eğer sizde bu işletim sistemine sahipseniz alçakta yer alan komutlar vasıtası ile sisteminizi orijinal duruma getirebilirsiniz.

İşletim düzeninizin Windows 10 PRO olduğunu varsayalım. Başlat, Çalıştır sonrasında da “CMD” istemcisini yönetici olarak çalıştırın. Aşağıda yer alan kod satırını kopyalayın ve CMD’ye sağ tıklayarak yapıştırın ve “Enter” tuşuna basın.

Yorumlar

  1. Maxipuanları şu ismini vereceğim marketlerde kullanabilirsiniz Migros, Kipa, Carrefoursa, A101, BİM, Metro, Hakmar, Diasa, Tansaş, Kiler, Bizim, Mopaş gibi ...

    https://krediustam.com/is-bankasi-telefon-numarasi-degistirme

    YanıtlaSil
  2. Kolay kontakt lens alışverişinin adresi: https://lensoptikal.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Celal Şengör Serveti! - 2024 - Celal Şengör Kimdir?

Profil Backlink ve Backlink İndexletme

05557570155 - Kimin Numarası? - 2023